Interesariusze

Budowanie długotrwałych relacji z interesariuszami Grupy oparte zostało o wartości etyczne, odpowiedzialność oraz wzajemny szacunek. Grupa JSW na co dzień współpracuje z wieloma grupami interesariuszy, dlatego też w trosce o jakość relacji dostosowujemy działania do charakteru i oczekiwań interesariuszy. Rozumiemy, że budowanie wartości naszej Grupy w oparciu o prowadzony  dialog oraz  zasady etyczne stanowi niezbędny element długofalowej strategii zarządzania.

W Grupie JSW kwestie społeczne, zarządzanie kapitałem ludzkim, ekonomiczne, a także środowiskowe stanowią kluczowy element strategii biznesowej i wyrażają się poprzez odpowiedzialne i konsekwentne budowanie wartości Grupy. Relacje z poszczególnymi interesariuszami, w tym forma, częstotliwość dialogu, a także poruszane tematy są różne w zależności od tego, której grupy interesariuszy dotyczą.

Komunikacja z interesariuszami odbywa się w sposób transparenty na bazie otwartego dialogu i współpracy. Narzędzia komunikacji są dobierane w zależności od potrzeb interesariuszy, do których należą m.in.:

  • komunikaty i informacje prasowe,
  • strona www,
  • media społecznościowe,
  • materiały filmowe,
  • bieżące raportowanie do instytucji państwowych,
  • organizacja konferencji wynikowych,
  • organizacja spotkań branżowych,
  • materiały promocyjne w mediach,
  • wywiady z ekspertami,
  • bieżąca współpraca z mediami,
  • gazeta branżowa dla pracowników,
  • komunikacja wewnętrzna,
  • komunikacja z rynkiem kapitałowym m.in. w postaci raportowania bieżącego, okresowego i organizowanych konferencji poświęconych wynikom finansowym.

Obowiązująca w Grupie JSW lista interesariuszy, zgodnie z rezultatami warsztatu z lutego 2017 roku, obejmuje następujące grupy: