Dni Marketingu Sportowego to cykl specjalnych konferencji z udziałem specjalistów tej dziedziny z Polski i ze świata. Stały się ważnym wydarzeniem w środowisku biznesu sportowego w Europie. Konferencja dostarcza cennych uwag zarówno dla sponsorów, jak i organizacji sportowych. W panelach dyskusyjnych wzięli udział także przedstawiciele JSW oraz Jastrzębskiego Węgla.
Jastrzębska Spółka Węglowa jako sponsor generalny imprezy zaprezentowała się jako mecenas sportu. Wydarzeniu towarzyszyła m.in. wystawa JSW pod tytułem „Najlepsi w jednej drużynie”, która pokazuje połączenie biznesu i sportu na przykładzie JSW i Jastrzębskiego Węgla.
Pierwszego dnia imprezy wręczono także Nagrody Biznesu Sportowego. To prestiżowe wyróżnienia dla osób i instytucji kształtujących oblicze biznesu sportowego w naszym kraju. Jednym z nominowanych do nagrody był sponsorowany przez JSW klub sportowy Jastrzębski Węgiel.
Nagrodę w kategorii SPORTOWE PRZEŻYCIE ROKU dla reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn podczas Pucharu Świata w Japonii wręczył Andrzej Tor, zastępca prezesa Zarządu JSW.
Galeria zdjęć z wydarzenia