W wybranych zakładach pracy Grupy Kapitałowej JSW uruchomione zostały tymczasowe Punkty Obsługi Klienta Domu Maklerskiego PKO BP (TPOK), w których osoby uprawnione mogą załatwić wszelkie formalności związane z udostępnieniem akcji. Przypominamy, że cały proces ma charakter zorganizowany. Aby zapobiec długim kolejkom, dla każdej osoby uprawnionej został wyznaczony indywidualny termin spotkania z pracownikiem Domu Maklerskiego PKO BP. Informacje o terminie i miejscu spotkania można uzyskać na specjalnej infolinii telefonicznej (81) 535 60 40 lub w serwisie internetowym www.dm.pkobp.pl. Wystarczy w tym celu podać swój numer PESEL (spadkobiercy muszą podać PESEL osoby uprawnionej). Termin wizyty dostępny jest najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym spotkaniem.
Rozpoczęło się udostępnianie akcji pracowniczych JSW
Dzisiaj 10 października 2011 roku rozpoczął się proces udostępniania akcji pracowniczych serii A dla osób uprawnionych oraz ich spadkobierców.