Giełda ofert i sprzedaż odbędzie się w dniach od 21. do 23. marca 2017 roku w godzinach od 7.30 do 16.00 w hali zbornej w budynku administracji KWK Pniówek.
Zgłoszenie chęci udziału w giełdzie należy przesłać faxem na nr 32 4721978 lub e-mail: [email protected].
Termin zgłoszenia udziału w giełdzie zainteresowanych biur podróży upływa dnia 14 marca 2017 o godzinie 13.00. Nie będą przyjmowane zgłoszenia uczestnictwa w formie telefonicznej. Rejestr organizatorów wypoczynku do udziału w giełdzie odbędzie się według kolejności wpływu zgłoszeń.
Bliższe informacje pod nr telefonu: 32 7562 855.
Zgłoszone w terminie biura podróży otrzymają informację drogą mailową o sposobie dofinansowania z ZFŚS oraz informację, jakie dokumenty organizator powinien przedstawić w sekcji socjalnej kopalni zgłaszając się do udziału w giełdzie.